Zoeken

Populaire zoekopdrachten

Verzenden & retourneren

Verzenden

Status van je bestelling

Als je tijdens het bestelproces een account hebt aangemaakt, kun je inloggen om de status van jouw bestelling te zien. Heb je geen account aangemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice voor de status van je bestelling.

Levering op specifieke dagen

Voorradige producten kunnen op een gewenste dag afgeleverd worden, maar dit moet vaak wel even besproken worden met de planning van onze transporteur. Als producten niet op voorraad
zijn, ben je helaas gebonden aan de betreffende levertijd. Uiteraard kunnen wij een datum van aflevering na deze levertijd afstemmen. Een gewenste dag van aflevering kun je kort na het plaatsen van een bestelling doorgeven aan onze klantenservice. De levering van je bestelling wordt dan in samenspraak met jou ingepland.

Internationale leveringen

Wij kunnen leveren in Nederland, België en Luxemburg. Voor het opvragen van internationale verzendtarieven kun je contact opnemen met onze klantenservice

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Indien gewenst kunt u uw bestelling ophalen. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice, zodat we er zeker van zijn dat er iemand aanwezig is op locatie.

Retourneren

Bedenktermijn

Je hebt 14 dagen de tijd om gebruik te maken van je recht op retour. Deze 14 dagen gaan in op de dag waarop je jouw bestelling ontvangt.

Kinderwagen defect geleverd. Wat nu?

Is je kinderwagen defect of beschadigd geleverd? Dan raden wij je aan om de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kun je het probleem zelf al wel oplossen en hoef je de kinderwagen niet terug te sturen. Heeft dit niet geholpen? Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven wij hier natuurlijk altijd wel naar.
Bij ontvangst van je bestelling raden wij ook altijd aan om deze zorgvuldig te controleren op eventuele schades of het ontbreken van onderdelen. Mocht er onverhoopt een schade zijn
ontstaan aan een van je bestelde kinderwagen? Meldt dit dan zo snel mogelijk aan onze klantenservice (binnen 14 dagen na ontvangst!) met enkele foto’s van de situatie. Het probleem kan dan worden beoordeeld zo snel mogelijk met jou worden opgelost.

Bestelling incompleet geleverd. Wat nu?

Is je product incompleet geleverd? Vervelend om te horen! Stuur ons direct een e-mail naar info@icandynl.nl.  In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken het ontbrekende onderdeel
in huis. Mocht dit langer duren, dan houden wij je per e-mail op de hoogte.

Een artikel retourneren

Bevalt je aankoop toch niet helemaal en heb je het product nog niet in gebruik genomen? Bij iCandy Benelux heb je tot 14 dagen bedenktijd. Dit betekent dat je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kunt beslissen of je deze retourneert, of houdt.

De kosten voor retour worden niet door ons gedekt en wij brengen €50,- handelingskosten in rekening bij retouren van kinderwagens. De retourkosten komen hierop, omdat wij de
kinderwagens uitsluitend per transporteur op pallets vervoeren. Bij pakketten tot 31,5KG zijn dit € 25,- handlingskosten en gemiddeld €7,25 tot €9,95 transportkosten. Bij nieuwe bestellingen van
minimaal €60,- worden de transportkosten binnen Benelux door ons gedekt en vanwege handeling- en (internationale) transportkosten van (zwaardere) pakketten bieden wij geen gratis retour.