Zoeken

Populaire zoekopdrachten

Online bestellingen

Welke communicatie ontvang ik over mijn bestelling?

Binnen 30 minuten na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling, met daarin de datum en het tijdstip van uw bestelling, de artikelen die u hebt gekocht, uw factuur- en verzendadres, de gekozen leveringswijze en de betalingswijze. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbericht over de verzending met het volgnummer, zodat u uw bestelling kunt volgen.

Ik heb geen orderbevestiging per e-mail ontvangen. Wat moet ik doen?

Als de e-mail niet in je inbox is aangekomen, controleer dan je junk/spam mail. Als de e-mail er niet is, kunt u ons bellen op 026 7820158 om er zeker van te zijn dat uw bestelling bij ons is doorgekomen.

Mijn bestelling is in voorbestelling geplaatst. Wanneer kan ik het verwachten?

Wanneer u een artikel in de voorverkoop bestelt, wordt op de pagina aangegeven wanneer wij verwachten dat de bestelling wordt geleverd. Als deze datum verandert, wordt de pagina met de artikelen hieraan aangepast. U kunt ook de vervaldatum van alle vooruitbestelde artikelen hier controleren. Wij brengen voorbestellingen in rekening wanneer de bestelling is geplaatst, niet bij verzending. Let op: als uw bestelling voorbestellingen en voorradige artikelen bevat, wordt uw bestelling verzonden zodra alle artikelen beschikbaar zijn.

Ik kan uw website niet gebruiken. Zijn er andere manieren waarop ik rechtstreeks bij iCandy kan kopen?

Als je hulp nodig hebt bij een rechtstreekse aankoop bij ons, neem dan contact met ons op via 026 7820158 en we helpen je graag.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt uw bestelling wijzigen tot het moment dat uw pakket is verzonden. Neem contact met ons op of vul het klantcontactformulier in om eventuele wijzigingen door te geven. Het kan zijn dat hierdoor de levertijd wijzigt.

Het product dat ik wil hebben is niet langer beschikbaar op uw website. Kan ik het artikel nog krijgen?

Hoewel we ons best doen om ervoor te zorgen dat alle producten beschikbaar zijn, is het mogelijk dat sommige oudere modellen niet meer verkrijgbaar zijn en dat we de artikelen niet meer op voorraad hebben. Onze erkende iCandy-verkooppunten houden mogelijk nog wat voorraad aan voor oudere modellen. U kunt uw lokale iCandy-verkooppunten vinden door hier de pagina verkooppunten aan te klikken.

Algemene vragen

Waar kan ik jullie producten zien?

U kunt onze producten persoonlijk bekijken bij elke iCandy erkende dealer. U kunt uw lokale iCandy dealer vinden door naar de pagina verkooppunten te gaan.

Ik heb via een winkel gekocht.

Als je vragen hebt over je bestelling, kun je het beste contact opnemen met de winkel waar je hebt gekocht, aangezien je koopovereenkomst met de winkel van aankoop is. Als de winkel gesloten is en je kinderwagen valt nog onder de fabrieksgarantie, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via telefoon of het contactformulier.

Ik kocht via de show.

Als u via een van de babyshows hebt gekocht, kijk dan op uw kassabon, want daar staat de winkelnaam op. Als u niet zeker bent, of de naam van de winkel niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met onze klantenservice, en zij kunnen u doorverwijzen naar de juiste winkel.

Garantie

Hoe activeer ik mijn iCandy Garantie?

U hoeft niets te doen om uw 5 jaar garantie te activeren – houd gewoon uw aankoopbewijs bij de hand.

Hoe lang is mijn iCandy kinderwagen gedekt door de garantie?

Elke iCandy kinderwagen is ontworpen, gemaakt, geconstrueerd en getest tot ver boven de noodzakelijke normen om ervoor te zorgen dat het een ervaring biedt die door geen enkel ander product wordt geëvenaard, en nu hebben we de garantie van 5 jaar geïntroduceerd om dit te ondersteunen, beginnend met producten die zijn gekocht vanaf 1 januari 2019.

Wat dekt de iCandy garantie?

iCandy garandeert dat uw nieuwe iCandy Kinderwagen vrij is van defecten in materiaal of vakmanschap. Als er binnen de garantieperiode defecten van deze aard optreden, zal iCandy gratis reparaties uitvoeren, met nieuwe onderdelen, om eventuele problemen te verhelpen.

Zijn alle onderdelen van mijn kinderwagen gedekt door de garantie voor 5 jaar?

iCandy geeft 5 jaar garantie op de harde onderdelen van een nieuwe iCandy kinderwagen vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum bij een erkende iCandy dealer. Dit geldt ook voor extra zitjes of reiswiegen als de kinderwagen als tweepersoonswagen wordt gebruikt.

Echter, als gevolg van de natuurlijke slijtage van sommige onderdelen zijn er enkele uitzonderingen op de 5 jaar garantie:

De banden – deze zijn gedekt voor 3 jaar voor fabricagefouten alleen.
Alle stoffen of zachte goederen, met inbegrip van handgrepen en bumperstanghoezen – deze zijn gedekt voor 2 jaar alleen voor fabricagefouten.
Accessoires zoals bekerhouders, adapters, klemmen, parasols, voetkussentjes, stoelbekleding, tassen, flavour packs, duo pods, reistassen en companion packs – deze zijn gedekt voor 1 jaar voor fabricagefouten.

Wat wordt niet gedekt door de iCandy garantie?

De iCandy garantie dekt geen schade als gevolg van factoren buiten onze controle, zoals:

Verkeerd gebruik van de kinderwagen zoals rennen, verkeerd monteren/demonteren van stoepranden, overbelasting etc. Correct gebruik staat beschreven in de gebruiksaanwijzing.
Gebeurtenissen zoals schade door luchtvaartmaatschappijen, schade door aanrijding met de auto, diefstal, enz.
Kinderwagens gecategoriseerd als ‘total loss’ of ‘verzekering afgeschreven’
Wijzigingen, modificaties of knoeien
Schade of oppervlakte corrosie door omgevingsfactoren zoals zure regen, zout, gevaren op de weg, hagel, wind, storm en bliksem.
Cosmetische omstandigheden of schade aan het oppervlak zoals krassen, schilfers, vlekken enz.

De iCandy garantie dekt ook geen schade als gevolg van een gebrek aan onderhoud, zoals:

Als het product ter reparatie wordt aangeboden via een dealer of reparatiecentrum dat niet is goedgekeurd of geautoriseerd door iCandy.
Als het chassis defect raakt na of tijdens gebruik met een buggy board of een ander accessoire dat niet is goedgekeurd door iCandy.
Het gebruik van onderdelen van inferieure kwaliteit die niet zijn goedgekeurd door iCandy.
Normale slijtage zoals bandenslijtage.
Normale slijtage, scheuren of degradatie zoals verkleuring, verbleking, roest erosie of vervorming.
Oppervlakteschade zoals krassen, slijtplekken, deuken of spaanders.
Geleidelijke slijtage van mechanische onderdelen in verhouding tot de leeftijd en het gebruik van het product.

Worden reserveonderdelen gedekt door de iCandy garantie?

iCandy garandeert dat alle originele iCandy reserveonderdelen vrij zijn van defecten in materiaal of vakmanschap.

Onderdelen die gratis worden geleverd tijdens de garantieperiode:

Onderdelen geleverd of vervangen door een erkende iCandy dealer of reparatiecentrum vallen alleen onder de garantie voor de rest van de oorspronkelijke garantieperiode.

Onderdelen die buiten de garantieperiode zijn gekocht:

Onderdelen geleverd of vervangen door een erkende iCandy dealer of reparatiecentrum buiten het garantiebeleid worden gedekt gedurende 24 maanden vanaf de datum waarop ze zijn gekocht.